KEMASUKAN TRAFIK LUARBIASA

Slideshow

KENYATAAN PENULIS/PELUKIS

" Warna melambangkan kenyataan kehidupan, ketahanan diri,kejujuran,keikhlasan,kecintaan,
keharmonian dan harapan. Pengertian pada warna terlalu infiniti tertakluk pada kefahaman kita terhadap kehidupan. Dalam diri kita harus ada sikap kesederhanaan,bertimbangrasa dan toleransi serta memahami setiap aspek ekspresi yang kita laksanakan.Kita tidak mampu hidup bersendirian kerana lakaran perjalanan kita agak sumbang dan kaku.Dunia ini tercipta untuk kita menghayati isi kandungnya. "

BUKU-BUKU JUALAN TERBAIK

Khamis, 29 April 2010

INTERNATIONAL CONTEMPORARY MASTERS

Saya begitu teruja dan berasa berbesar hati apabila menerima berita dari sebuah syarikat penerbitan yang berpengkalan di California, Amerika Syarikat. Hasil karya-karya lukisan saya telah terpilih untuk di masukkan didalam   " International Contemporary Masters Volume IV ", sebuah buku senilukis tahunan dimana pemilihannya dikendalikan oleh juri-juri profesional dan berkaliber dalam bidang masing-masing. Bagi saya ini merupakan satu pengikhtirafan diatas karya lukisan saya dan juga penglibatan saya selama ini didalam dunia senilukis.Hampir lebih 18 tahun saya bergiat dalam bidang ini segala keperitan dan kesungguhan saya untuk terus maju serta berjaya kini telah berbalas. Apa yang saya difahamkan pemilihan ini mereka lakukan berdasarkan penyertaan saya didalam beberapa laman sawang senilukis. Disamping itu secara peribadinya saya menganggap pemilihan ini juga merupakan salah satu kejayaan diri saya didalam senilukis. Buku tahunan ini akan dijadualkan penerbitannya dan dipasarkan pada bulan Disember tahun ini. Sebagai langkah menengahkan dan mempromosikan hasil karya-karya lukisan pelukis-pelukis yang terpilih kepada orang ramai satu pameran lukisan " International Contemporary Masters Volume IV " akan diadakan pada tahun 2011 bertempat di Las Vegas.

Berikut merupakan e-mail yang saya terima dari syarikat penerbitan tersebut ( disalin dari inbox saya bertarikh 31hb Mac 2010 ) untuk tatapan anda:-

............................................................................................
judy@omma.us to me                           show details 10:00 PM (22 hours ago)




Dear Azlan Adam,

I am glad to inform you that you have been approved to appear in the International Contemporary masters IV art book. The approved images are:

       1. Soul of The Jungle Harmony 3

       2. Spirit of The Jungle- Untouched Melody 2


Each page in the book will present one image. Please let me know how many pages you’d like, so a s to send you the final selection


Warmest regards


Despina Tunberg - Curator

World Wide Art Books

5383 Hollister Ave, # 140
93111 Santa Barbara CA
Tel / fax +1 805 683 3899
.............................................................................................

KARYA-KARYA LUKISAN YANG TERPILIH :-


SOUL OF THE JUNGLE-HARMONY 3




SPIRIT OF THE JUNGLE- UNTOUCHED MELODY 2

" Permulaan perjalanan senilukis saya banyak berkisar pada penilaian saya terhadap dunia senilukis,kefahaman terhadap seni dan juga matlamat saya. Perjalanan seterusnya adalah pencarian saya samaada mengenalpasti dan menengahkan identiti karya lukisan saya serta mesej yang ingin disampaikan. Saya perlu mengadakan atau menonjolkan sesuatu yang agak berlainanan dari apa yang terdapat didalam dunia senitampak. Sesuatu yang dapat menambat hati dan juga penghayatan yang mendalam dari peminat seni lukis. Seterusnya saya berharap karya-karya lukisan dan perjalanan seni saya mendapat pengikhtirafan yang sewajarnya. Ini menjadi satu matlamat dan tujuan kepada kebanyakkan pelukis-pelukis terutamanya bagi diri saya. "

                                                                    - AZLAN ADAM

2 ulasan:

  1. Terima kasih banyak-banyak Tuan Abdullah Jones. Semoga kita terus berkarya demi dunia senitampak tanahair.....Sekalung perhargaan untuk Tuan.

    BalasPadam

MINDSKETCHING

SESUATU YANG ISTIMEWA

HADIAH UNTUK YANG TERISTIMEWA

VIDEO TERHANGAT DIPASARAN

PERMAINAN DAN HIBURAN